Rozmarija u Komižu donosi broncu s europskog prvenstva u boćanju


Danas je u Saluzzu (Italija) završilo prvenstvo Europe za žene.
Hrvatske boćarice osvojile su 4 medalje.
Srebra su osvojile Nives Jelovica izgubivši u finalu od Talijanke Venturini 10:11 i
Iva Vlahek u paru sa Tanjom Grubišom, koje su u finalu izgubile od boćarica iz
Francuske 4:11.
Već ranije brončane medalje osvojile su Rozmarija Karuza u brzinskom izbijanju i
sestre Bajrić u brzinskom izbijanju-štafeta.
U ostalim disciplinama Carolina Bajrić je bila 5. u bližanju i izbijanju u krug, a
Nives Jelovica 8. u preciznom izbijanju.

Z. Rančić



Sretna i ponosna Rozmarija objavila je na facebook-u:

HVALA cijelom klubu deckima i curama koji su bile uz mene i pomagali i pravili drustvo na treninzima!!! HVALA treneru Vinku Svilicicu(Sviletu) HVALA mojoj OBITELJI sta su mi omogucili da odem na EP-u Italiji i naravno HVALA Caffe baru Keke sta su mi dali jos jedan godisnji smile emotikon i HVALA svim navijacima koji su navijali pred malim ekranima i bodrili me svo ovo vrijeme!!!! HVALA KOMIZO MOJA!!!!! Europska medalja je pala u mojim rukama!!!! Ponosna sam i jako sretna jer mi je ovo prva medalja sa velikih natjecanja!!! glasses emotikon
Volin vas svih 😘😍






Oznake: , ,

Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.